pondělí 25. ledna 2016

IRRATIONAL MAN (2015) | Download

Omlouvám se, že to tady teď poslední týden tak stojí, není to tak, že bych neměla čas, ono hlavně není co přidat. Emma se nám schovala před světem. Nemám tušení, jestli je pořád v New Yorku (a užívá si sněhu, hh) nebo se vrátila do Los Angeles, zkrátka žádné zprávy.

Dnes tu mám alespoň odkazy ke stažení Irrational Man. Film už je ke stažení poměrně dlouho, já jsem v podstatě čekala na české nebo slovenské titulky, se kterými to trochu vázlo, ale konečně jsou k dispozici. Zase nevím, přes co rádi stahujete, tak tu mám odkaz klasicky z uložta (který jsem nezkoušela, ale podle názvu by v něm měly být i vložené titulky) a jeden z torrentu + české titulky, které by podle mě měly sedět na jakýkoliv Blu-Ray rip, kdyby vám náhodou tyhle odkazy nevyhovovaly/jste zvyklí stahovat jinde.

Online jinak nikde s českými titulky zatím není.

DOWNLOAD:

Žádné komentáře:

Okomentovat