neděle 7. června 2020

Layout #17

Made by: Roxy | Od: 07.06.2020 | Náhled

*Po 10 minutovým zuřivým klikání a jednom vylitým čaji se mi konečně otevřel Nový článek* Ach bože! Já jsem na jednu stranu ráda, že Emma nemá novinky, protože z tohohle procesu mě jednou klepne. Přitom druhý blog mi jede bez problému! No nic, raději přejdu k tématu.

Upřímně se mi s minulým designem vůbec nechtělo loučit, miluju ty fotky a barvy, navíc tu klidně mohl zůstat přes léto, protože působil letně. Ale já jsem už od začátku, kdy loni na podzim vyšla kampaň na nový parfém Louis Vuitton, věděla, že ho prostě musím na to léto využít. A když se objevila tahle fotka v HQ kvalitě, nebylo o čem. I když jsem původně měla v plánu použít jinou, ale ta nakonec zdobí galerii, takže vyhráli všichni :D. No nic, tohle je vyloženě letní design, který nás tu bude následující měsíce asi i trochu provokovat, protože se většina z nás k moři letos pravděpodobně nepodívá. Ale doufám, že se vám líbí :).

Žádné komentáře:

Okomentovat