pondělí 1. června 2020

REVLON

V roce 2011 Emma podepsala smlouvu s kosmetickou značkou Revlon, jako nejnovější globální ambasadorka, po boku Olivie Wilde. Obě dvě se od té doby objevovaly v nejrůznějších televizních spotech, digitálních kampaní pro uvedení nové barevné kosmetiky a laků na nehty. Společně se také spolupracují s Revlon na získávání finančních prostředků pro ženy se zdravotními problémy. Během posledních 10 let bylo vyděláno přes 65 milionů dolarů na výzkum ženských rakovin.

Emma o spolupráci s Revlon:
"Je mi ctí být součástí Revlon rodiny. Revlon uznává názor, že každá žena je mnohostranná a nádherná svým vlastním způsobem a vyjádření vaší osobnosti je pro tuto značku stejně důležité jako pro mě. Revlon mi je dobře znám už snad odjakživa. Živě si pamatuju, jak jsem mamce brala makeup od Revlon a také si vzpomínám, jak jsem se postupně dostávala do věku, když už jsem mohla Revlon sama používat. Jako značka je Revlon lídrem a inovátorem ve světě kosmetické krásy."



Žádné komentáře:

Okomentovat