úterý 7. července 2020

Louis Vuitton's Billboard with Emma on Sunset

Hrozně ráda bych sem přidala nějaké aktuální fotky, ať už osobní od jejích přátel nebo od paparazzi nebo zkrátka cokoliv, ale není nám přáno. K tomu být teď na blogu je silně demotivující, novinky nejsou, články nejsou, návštěvnost není, komentáře nejsou, protože tu lidi nejsou (:D). Funkčnost blogu ani nekomentuju, to je kapitola sama o sobě. Co vám budu povídat, nebaví mě to, a jsem zvědavá na nás zbývající statečné (nebo pošetilé?) bojovnice, jak to tu dlouho potáhnem!

Tohle není nějaká novinka, ale spíš čiré zoufalství z pocitu, že nemám co k přidání. Emmina stylistka Petra Flannery teď před pár dny přidala na svůj Instagram tuhle fotku ze Sunsetu s billboardem z aktuální Emminy kampaně pro Louis Vuitton. A mně se fotka zalíbila, takže jí dávám i sem :-). Ta kampaň se jim povedla.

Jednu zprávu tu přece jen mám, ale nepotěším asi nikoho :D. Natáčení filmu Babylon, které mělo původně začít teď v červenci, se nakonec odkládá až na příští rok. Je to samozřejmě z důvodu koronaviru. Mrzí mě to, protože filmová studia se pomalu probouzejí k životu, takže jsem doufala, že k nějakému odkladu u tohohle filmu nedojde, ale bohužel.

Žádné komentáře:

Okomentovat