středa 17. března 2021

Well, fuck...

Ahoj holky,

původně jsem měla v plánu vám všem rozeslat komentář, ale ten byl nakonec tak dlouhý, že jsem raději zvolila tuhle cestu.
 
Nepíše se mi lehce. Před pár dny mi z FFH napsali, že bohužel ruší free fansite hosting a já, která si jako jedna z mála mohla "užívat" radosti neplaceného hostingu, mám tím pádem utrum. Bohužel mi nedali ani čas se rozkoukat/něco podniknout a web mi rovnou suspendovali, s tím, že pokud chci zpátky backup, můžu se znovu zaregistrovat, tentokrát už na té placené verzi. Pár dní jsem rozmýšlela, co dál, ale nakonec jsem dospěla k názoru, že tohle je přesně ta poslední kapka, poslední znamení, proč dát fanblogovému světu sbohem. Měla jsem to tak jako tak v plánu někdy v průběhu tohohle roku, a přijde mi blbost to na sílu prodlužovat a ještě za to platit. Samozřejmě, že bych mohla dožít tady, ale tohle nebyla otázka kde pokračovat, ale proč. Už není rok 2015 (ani 2010), je nás tady dohromady pět a půl a psát pro takhle malý počet lidí je prostě demotivující. A taky je pravda, že mě to už poslední roky nenaplňovalo a nebavilo tolik, často jsem se do napsání článků musela nutit a prostě tomu už něco chybělo. To moje posedlý nadšení, bych řekla.

A bude mi to chybět, né že ne. Psát o Emmě byla jedna velká radost už od prvního okamžiku, kdy jsem o ní úplně random a jen tak založila blog. Hned jsem si ji zamilovala a přihlížet a psát o její kariéře celých 6 let, bylo čirý nadšení a obdiv. Jsem moc zvědavá, co jí přinese budoucnost, do jakých projektů se vrhne a co všechno ještě dokáže.
 
 
Samozřejmě doporučím nějaké fanstránky o Emmě, pokud byste o ní chtěli dál chtěli vědět (já určitě ano). Asi stačit budou tyhle tři (teda dva), ze kterých jsem nejčastěji čerpala novinky:

https://twitter.com/badpostestone (asi na twitteru největší, nedám na ní dopustit)
https://twitter.com/emilyjstone6 (ta přidává a komentuje všechno, často i jako první) 
https://twitter.com/emmathrowbacks (vzpomínání na dobrý časy..často brala fotky z mojí galerie)
 
(určitě mrkněte, najdete tam i nový trailer na Cruellu, který vyšel před pár dny!)  
 
Web nenapíšu žádnej, protože žádnej nebyl tak dobrej jako můj (:D) ... (opravdu) a na Instagramu tyhle věci nesleduju, takže nevím, co kvalitního bych tam doporučila. 
 
 
...Wow páni, já fakt naprosto seriozně uzavírám jednou velkou kapitolu v mém životě. To je síla. Nechápu. Ale zas chci říct, že mi možná mrdne a rozjedu jiný blog. Jen už teda určitě ne o nějaké známé osobnosti...

Na závěr chci jen říct: děkuju. Děkuju. Za všechno. Vím, že si to tady moc lidí nepřečte, ale potřebovala jsem tenhle článek hlavně pro sebe. Letos to je 14 let od založení mého prvního blogu, což je doslova půlka mýho života, strávila jsem tu nepřeberný množství času, utíkala od reality. Za ty roky jsme si tu vytvořili skvělou komunitu lidí, s některými se znám už snad i dekádu, ještě z doby, kdy jsem měla blogy o Avril. Byla to super jízda. Děkuju. 

Samozřejmě, kdo chcete zůstat v kontaktu, budu moc ráda, dávám sem svůj Instagram nebo jestli někdo používá třeba ČSFD (já jsem strašnej zvědavec na co kdo kouká :D). Jinak vám všem přeju do života jen to dobré, samé úspěchy, pevné zdraví, lásku a štěstí (achjo, to je jak narozeninové přání :DD, ale víte, jak to myslím). 

Mějte se krásně
Roxy

5 komentářů:

  1. Tušila jsem, že v tom bude nějaký problém s hostingem, že bys ze dne na den bez vysvětlení neskončila. Vím, že jsi konec plánovala, ale že jsi chtěla zůstat aspoň do premiéry Cruelly a pořád jsem doufala, že ti to vydrží i déle. Strašně mě to mrzí, protože jsem tvůb vlog/stránku měla moc ráda, Emmu, tvůj styl psaní, smyl pro humor, design... Bude mi to chybět. Navíc teď už tu zbývají tak asi 4 stránky z původních blogů a to je teda víc než málo. Svět fanstránek je prostě už max. někde na twitteru a instagramu, ale je to víc neosobní není to ta pravá komunita a fanouškovská pospolitost. Já prozatím nekončím, i když se smiřuji s tím, že budu blog psát už jen sama pro sebe. Budeš mi tady chybět, ale na CSFD tě mám v oblíbených, tak aspoň tě "uvidím" tam ;-) Hodně štěstí a třeba...třeba ti "možná mrdne" a ještě se uvidíme i jinde :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem chtěla otevřít tvůj web a nešlo mi to, tak jsem se lekla, co se stalo. A je mi líto, že teď čtu tenhle článek o tvém konci. Ale asi je to nevyhnutelné pro všech pár zbývajících, protože ta blogová komunita opravdu odpadla. Ale dá se to pochopit, přece už nám všem spíš táhne na 30, ne na 20 a máme jiné starosti. Taky už mě to nebaví jako dřív, ale pořád se toho tak nějak nechci vzdát, pořád je to takový můj útěk mimo realitu, když mám depky :D Tvůj blog ale pro mě vždycky patřil mezi absolutní špičku a je mi líto, že i vlastně tím, jak ti zrušili tu galerii, tak šla veškerá tvá práce úplně do kelu. Moc ti ale za všechno děkuju, tvé články mě vždycky bavily a líbil se mi tvůj humor. Na instagramu si tě určitě ráda přidám :) Jinak se měj moc hezky a třeba o sobě někdy děj vědět :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tež jsem se divila co máš s blogem, že nejde otevřít. Díky za vysvětlení. Nejspíš nejsi jediná kdo brzo skončí. Je to opravdu bída a i mě už napadlo skončit úplně. Ale pak se objeví něco s Alexem a já si uvědomím, že i když to nikdo nečte, tak přesto to chci někde schraňovat na jednom místě. Každopádně jsem si tě přidala na CSFD - glumka. Taky ráda sleduju lidi na co čučí a jak co hodnotí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo, ach jo... hned jak ti ten web přestal fungovat, psaly jsme si s Katie, co se asi stalo. A já už to od tebe ostatně věděla, a i když jsme si o tom psaly, chtěla jsem tak nějak tu naši společnou cestu blogovým světem uzavřít komentářem... na blogu. Upřímně se ale přiznám, že mi vlastně tak nějak došla slova. Věděla jsem, že jednou nastane ten den, kdy i my, poslední přeživší českých fanouškovských blogů, začnou pomalu odcházet a končit... A prvním takovým zlomovým bodem byl konec blog.cz a to, jak hrozně blog.cz v poslední době před zrušením platformy blbnul. Ale i tak jsem si nechtěla připustit, že už nastal ten čas, kdy mě opustíš i ty, Nicol... a jak se teď zdá pomalu už i Katie. Já sama přidám jeden článek za 2 týdny nejvíc, protože se prostě nic moc neděje, ale pořád se tak nějak zuby nehty držím. Ale myslím, že to je bylo i díky tomu, že jsem tu pořád měla vás, držáky, kteří to tu táhli se mnou. Jsem smutná, že tahle éra končí. Ale jak se říká, jedna éra končí a druhá éra začíná. Holt jednou to přijít muselo. A 14 let v blogovém světě? Mám to stejně... taky slavím letos 14 let. Možná to dotáhnu i na 15, ale nevím, jestli to takhle půjde dál, spíš ne.

    No, tak abych toho fňukání nechala a trochu to uzavřela... Moc mě mrzí, že se ti tohle stalo, ale asi to tak mělo být a pokud jsi stejně měla v úmyslu v tomhle roce skončit, možná to bylo znamení, že prostě přišel ten správný čas. Ale budeš mi chybět, o tom žádná. Neskutečně moc mi bude tvůj blog o Emmě chybět, protože si už ani nepamatuju, kdy jsem ho neznala. Je mi to líto, mrzí mě, že to skončilo takhle, že to nebylo tvoje rozhodnutí, ale vlastně z donucení. Ale chápu, že už se ti do toho investovat nechce, když jsi stejně měla v plánu skončit. Budeš mi tu na blogu chybět, fakt moc! Ale na insta tě mám, na ČSFD jsem si tě přidala a mail na tebe taky mám, tak doufám, že zůstaneme alespoň trochu v nějakém kontaktu i bez toho blogu :) A děkuju ti za všechny ty roky usilovné práce na blogu, za všechny komentáře a za všechny články. Máš pravdu, žádný web o Emmě nebyl tak dobrý, jako ten tvůj!

    OdpovědětVymazat
  5. Aha tak takto to je, skončí blog a všechny pošle tam, aby tam jim to za chvíli zrušili a vyžadovali prachy na navrácení :D No to by mě mohlo :D Tenhle blogový svět je už opravdu mrtvý a je jedno jestli je to blog, blogspot či něco jiného.. A chtít po těch pár zbývajících prachy, to je troufalost :D Já jsem chodila a čekala jestli to není nějakej fail ta suspendovaná stránka a až ted jsem narazila na tento tvůj blogspot tak to tu čtu:D
    No vím, jak se cítíš (cítila, 17.3.:D) a je to prostě tak, jak píšeš, už není rok 2010, 14, kdy to byla na blogách ta největší jízda.. :) co se týče lidí, i množství fotek a akcí.. Ale život jde dál a pořád na to ráda vzpomínám. A jsem ráda, že jsem v kontaktu se spoustou lidí z blogů:) Škoda, že to skončilo právě ted, kdy má Emma bejby, ale ono stejně asi fotky nejsou.. :D
    No nedá se nic dělat, díky za tvoje blogy a léta tady, blogy o Avril si pamatuju, jako bych na nich byla včera! :D :))

    OdpovědětVymazat