neděle 14. srpna 2016

GALLERY UPDATE • Entertainment Weekly (August 19, 2016)

Dneska tu mám přece jen něco nového, objevil se totiž jeden scan z nového vydání magazínu Entertainemnt Weekly, který se věnoval filmům, které nás v letošním roce čekají a La La Land mezi nimi samozřejmě nemohl chybět. Použitou fotku už známe z minulých scanů a krátký odstavec jsem vám níže přeložila :-).

Žádný jiný filmový žánr vám nepředvede pocit zamilovanosti lépe než muzikál. Režisér Damien Chazelle (Whiplash) doufá, že přesně to se mu povedlo zachytit i v jeho novém omamném romantickém filmu. "Když jsem přesvědčil studio, aby mě nechalo natočit tenhle film, měl jsem pocit zodpovědnosti jít do toho po hlavě," říká. Názorný příklad: Ačkoliv je příběh zasazen do skutečného světa, do Los Angeles, v jedné scéně se hlavní zamilované duo (Emma Stone a Ryan Gosling) protancuje až ke hvězdám (viz. gif ♥). "Dovolil jsem si jít jak divoce a neskutečně jsem jen mohl," sděluje. Přivázání se k vašemu sedadlu v kině je doporučeno.

GALLERY LINK:
[001x] MAGAZINE SCANS > 2016 > Entertainment Weekly (August 19, 2016)

Žádné komentáře:

Okomentovat