středa 1. dubna 2020

POTM | May 2020

Nejprve bych měla takové oznámení - jelikož je teď karanténa a máme se zdržovat hlavně doma, zabavuju se všemi různými způsoby. Jedním z nich je i blog a jelikož Emma zmizela snad někam na Mars, protože o ní není ani vidu, ani slechu, založila jsem si druhý blog (já vím, no jóó) o Dakotě Johnson. Najdete ho tady. Nechci ho moc hrotit, protože dva blogy mi nikdy moc vést nešly, ale budu tam přidávat novinky, které jsou u Dakoty v porovnání s Emmou častější. A zatím mě to baví, takže pokud byste tam chtěli taky spřátelit, určitě můžete a budu ráda.

Teď už teda přecházím k anketám, které mám připravené už tak od půlky března :D. Přemýšlela, že to udělám podobně jako Toxique a budu aspoň Fashion Duel přidávat častěji (asi ne každý týden, ale aspoň 2x za měsíc bych to dát mohla), když teda nejsou novinky. Dneska tu jsem teda s POTM na měsíc květen, do které jsem tentokrát zabrousila do akcí z různých let. Jediné pojítko je červený koberec a že jsou vyfocené zezadu (já tyhle momentky miluju) a kromě dvojky (to je premiéra Spider-Mana z Londýna) jsou také z festivalů (první je z Berlína, trojka z Benátek a poslední z Cannes). Tak jsem zvědavá, která nakonec zvítězí :).

Žádné komentáře:

Okomentovat