pondělí 20. července 2020

GALLERY UPDATE • ELLE (by Carter Smith)

Zdravím z nové adresy! Je úplně nezvyk psát z jiného místa (doslova - sedím u jídelního stolu na jiné židli), ale snad si brzy zvyknu. Na úvod mě nepotěšilo zjištění, že se mi sice blog importoval, ale neimportoval se jeho první měsíc, což znamená veškeré rozcestníky, základní informace apod. tu chybí. Dost nepříjemná situace, protože jsem byla právě ráda, že už tyhle věci nebudu muset přidávat :D. Takže se to tady během následujícího měsíce budu snažit dát pomalým tempem do kupy. Takže se mnou mějte prosím strpení.

Pro dnešek tu ale mám nachystaného něco jiného. Opět díky stránce Emma-Stone.com tu máme k dispozici dvě nové fotky, tentokrát jsou z photoshootu pro ELLE z roku 2011, které má na svědomí Carter Smith. Sice jsou díky tagům úplně nepoužitelné, ale i tak jsou krásné a jsem ráda, že máme možnost se jimi pokochat.

GALLERY LINK:
[004x] PHOTOSHOOTS > 2011 > ELLE (by Carter Smith)

3 komentáře:

  1. Tak tě vítám na nové doméně a doufám, že to budeš spokojená (a možná i spokojenější) než na blogu :) Nové fotky jsou opět skvělé, hodně se mi líbí hlavně ta první, kde jde lépe vidět Emmin obličej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se právě také rozhodovala mezi blogspotem a wordpressem, ale na tom wordpressu si jsem o malinko jistější, a hlavně si umím nějak nastavit design, ale teda už nakódovanej no :D Ty to tady máš skvělé, normálně bych nepoznala, že jsi jinde, to tě obdivuji, jak sis to tady zařídila :) Fotografie jsou to zase nádherné, jen se budu stále opakovat, škoda toho tagu :(

    OdpovědětVymazat
  3. Máš můj obidv, jak jsi to sem všechno tak rychle přesunula prakticky k nerozeznání od původního blogu. Fotky jsou moc pěkné, ty s růžovými šaty patří k mým favoritům celého schootu.

    OdpovědětVymazat