středa 22. července 2020

Meet Emma Stone at the London ‘Cruella’ premiere

Pokud se chcete osobně setkat s Emmou Stone a ještě k tomu si užít londýnskou premiéru filmu Cruella, nyní máte perfektní příležitost!

Emma se spojila s nadací War Child UK a společně vymyslely aukci, ve které můžete právě získat dva lístky + meet & greet na filmovou premiéru Cruelly. Datum zatím není stanoveno, vzhledem k aktuální koronavirové situaci, ale pokud vše půjde dobře, mělo by to být zhruba někdy v květnu/červnu příštího roku. Pro více informací klikejte zde.

3 komentáře:

  1. Já tajně doufám, že se uskutčení plánované premiéry už letos na podzim (jsem naivka), ale příští rok už to snad pojede v normálních kolejích.

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, ono to fakt funguje :D Jakmile budu mít čas, zkusím přesun. Já jsem moc srab na to nechat všechno zmizet.
    Jinak film už je hotov? To je fajn, jsem zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! Jsem moc ráda, že jsi se rozhodla nadále blogovat a neseknout s tím. Jsem tu proto, abych ti sdělila (podle mého názoru skvělou) zprávu a to tu, že jsem se také rozhodla pokračovat dál jinde. A proto mě najdeš na adrese JulesHough.com. Budu ráda, když zůstaneme affs, ale raději se ptám, zda o to máš stále zájem. Prosím dej mi vědět. Děkuji.

    OdpovědětVymazat