pondělí 3. srpna 2020

POTM | September 2020

No tak to je dobrý, po dlouhé době jsem zapomněla, že vlastně začal nový měsíc :D. Mě celý ten přesun úplně vyčerpal a jsem z toho hrozně frustrovaná, jak je to všechno jiný (obzvlášť ten design a menu - zatím jsem si nezvykla na těch milion widgetů, zlatej jeden na blogu, fakt :D). Do toho se ještě pokouším o wordpress - to jeho prostředí se mi líbí víc - ale zatím to je ve fázi pokus-omyl (spíš omyl). Tak uvidíme, třeba mě tu čeká ještě jeden přesun :D.

Dneska tu jsem ale klasicky s novou anketou POTM, do které jsem vybrala čtyři osobní fotky z cest, ať už v rámci propagace filmů (první je z festivalu v Benátkách z proma La La Land, čtvrtá zase ze Singapuru z turné The Amazing Spider-Man 2) nebo jen cestování s přáteli (dvojka je z Paříže a trojka z vinárny v Kenwoodu).

Jak už jste si všichni jistě stihli všimnout, ankety jsou tady trochu větší oříšek než na blogu, nakonec jsem se teda opičila po Nattynax a použila tu stejnou službu, snad nevadí :D. Pokud by nefungovala (fuu to html mi připomíná časy tak 10 let nazpátek), tak stačí hlasovat prostřednictvím komentáře.


 

3 komentáře:

  1. Všechny ty fotky jsou suprový, ale nakonec hlasuju pro dvojku - líbí se mi Emminy šaty a taky ta póza :)

    Jinak mně osobně přišlo, že ses s blogspotem sžila parádně. Nejde skoro poznat rozdíl oproti blogu :D Nad wordpressem jsem taky přemýšlela, ale ten už je hodně stavěný na kódování, že? Já jsem si zkoušela pro POTM taky udělat anketu přes vsevjednom, ale nějak mi to nešlo. V části, kde se dala určovat velikost/výška tabulky se mi zobrazovala reklama a když jsem ji odklikla, tak mi zase nešlo kliknout do čtverečku, kde se ta velikost vypisovala. Ale napadá mě, že mi v tom mohl dělat bordel prohlížeč.

    OdpovědětVymazat
  2. Blogger bohužel nenabízí možnost vytvořit anketu :-( Dřív se dala udělat alespoň v menu přes gadget, ale to zrušili asi před dvěma lety. A moc služeb přes které jde anketu vytvořit už není. Vlastně kromě vsevjednom žádnou neznám, blueboard skončil s přelomem tohoto roku. Chápu tvoji ne úplnou spokojenost na blogspotu. Je to na něm takové hodně svázané. Ale jak píše Katie*, nepoznala bych u tebe nějakou zásadní změnu, máš to tady na pohled téměř na chlup stejné jako na předchozím blogu.

    Chvíli jsem si musela několikrát dokola přeříkavat 1 - 2 - 3, než jsem se rozhodla pro fotku, která mě zaujala jako první, a to je č.1.

    OdpovědětVymazat
  3. Já, která jsem na blogu zvládla jen vložit ikonky, obrázky a upravit barvu písma, bych s tímto byla opravdu v koncích :D Ale věřím, že je to jen o zvyku a že se do toho brzy určitě dostaneš. Však kolik let jsme na blogu zakrňovali :D A ted je to něco nového, po 10 letech.. :D Fotky v anketě jsou bezva a já bez váhání hlasuju pro dvojku, tu milujuu:)

    OdpovědětVymazat